Leírás
A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana lehetővé teszi, hogy érzelmeket váltsunk ki a hallgatóságból, amivel pedig hatást tudunk elérni. Ezen az interaktív, bevezető workshopon bemutatjuk, miként lehet a történetmesélést és az értékes sztorikat hatékonyan alkalmazni az üzleti kommunikációban, miben rejlik a módszertan ereje, mi a storytelling alapvető eszköztára, és azt is megnézzük, miért van olyan nagy hatással ránk egy-egy jól megkonstruált üzleti történet.
Előadó: Szabó Dominika több mint 18 éve dolgozik kommunikációs szakemberként. Storytelling és kommunikációs trénerként üzletfejlesztési, márkaépítési és kommunikációs célokra fókuszáló tréningeket, előadásokat és workshopokat tervez, facilitál, mind magyarul, mind pedig angolul, egyetemi óraadói feladataival összeegyeztetve. Társadalmi vállalkozások kommunikációs stratégiájának, kommunikációs kampányainak tervezésével és menedzselésével is foglalkozik. Évek óta mentorál startupokat, mert inspirálja egy-egy kiváló, új üzleti ötlet.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.