Nagyon örülünk, hogy szeretnél csatlakozni! A tagságban minden benne van, amire a sikeres vállalkozásindításhoz és fejlesztéshez szükséged lehet.
A havi rendszerességű workshopok olyan témákról készülnek, amik a vállalkozásod és személyes fejlődésedet is segítik.
A workshopokról felvétel készül, tehát ha most csatlakoznál, az összes eddigi oktatóanyagot is visszanézheted!
Ez az a workshop, ami biztosan mindenkit érint akiben felmerül az igény online hirdetések indítására. Nem csak a hatékony tervezésről, de a hirdetési rendszerek felépítéséről, a felhasznált eszközökről lesz szó, még gyakorlati példákkal, konkrét esetekkel is találkozhatsz. Ha valaha gondolkodtál már azon, hogy mennyit kell költened hirdetésre ahhoz, hogy megtérüljön az erre szánt befektetés akkor kifejezetten ajánlom neked ezt a workshopot, ahol szívesen segítek megérteni a szakkifejezéseket, és a különböző tévhitekről is lerántom a leplet.
Előadó – Papp Viktorina Rozita:
Közel 10 éve foglalkozom már online marketinggel, ezen belül is az évek során szakterületemmé vált a kattintás alapú kampányok tervezése és menedzsmentje. Több év ügynökségi munka után lettem szabadúszó, aminek imádom kihívásait és lendületességét. Örömmel dolgozom kis cégekkel akár egy új termék bevezetésén, de nem ijedek meg a 8 számjegyű hirdetési költésektől sem. Keresem az újdonságokat, az izgalmas technológiai megoldásokat, de legalább ennyire élvezem szakterületemnek adatelemző részét is. Több mint 10 Google vizsgával rendelkezem, és legalább 3 éve tartok szakmai témájú előadásokat, workshopokat, képzéseket.
A sales hallatára, sokak gyomra összerándul vagy eszükbe jut az ‘add el a tollat’ jelenet a Wall street farkasából. A hatékony sales viszont elengedhetetlen a sikeres vállalkozás építéséhez és ha jó a terméked vagy szolgáltatásod, akkor miért ne szeretnéd minnél több emberhez eljuttatni? Miért fosztanád meg a sok potenciális vásárlódat tőle, amikor szükségük van rá? Na ebben fog nekünk segíteni Orbán Timea, aki nulláról építette fel country managerként az Offerista Group magyarországi ágát.
Workshop taralma:
Előadó: Orbán Tímea, Country manager @The Offerista Group
Egyszer csak elérkezik vállalkozóként az a pont, hogy már nem tudsz és nem is akarsz minden folyamatot te vinni. Növekszik a vállalkozásod és ezzel az elvégzendő feladatok száma is. Döntés előtt állsz: növekedés vagy stagnálás. Te a növekedés mellett döntesz, ami azt is jelenti, hogy fel kell venned az első alkalmazottat vagy megtalálnod a megfelelő szabadúszót. A csapatépítés nem csak szakmai szempontokon áll vagy bukik. A workshop során végigmegyünk Ronga Lilla segítségével a sikeres csapatépítés fontos lépésein:
1. cél meghatározása
2. megfelelő struktúra kiválasztása
3. hatékony keresési folyamatok, (to do, not to do)
4. interjú „hacking”, tippek, hogyan találd meg a tökéletes kollégákat
5. motiváció, betanítás, hatékony folyamatok kiépítése (egyedi, személyre szabott)
Előadó: Ronga Lilla az IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola Management, Economy with Business Psychology szakán diplomázott. A főiskolai tanulmányai előtt és során már aktívan részt vett a családi vállalkozásuk folyamatos fejlesztésében, így már nagyon fiatalon sok gyakorlati tapasztalatot szerzett. Mivel már 6 éves kora óta vállalkozó szeretett volna lenni, a diploma megszerzése után rögtön saját online vállalkozásba kezdett. 2019 májusában elindította első webáruházát, a spiritnails.eu-t, valamint 2019 év végén a The Bright Academy online edukációs platformot. Ezenkívül üzleti tanácsadással is foglalkozott, valamint aktívan részt vesz jótékonysági projektekben globális szinten.
Gondolkozz úgy a LinkedIn profilodról is, mint egy saját, személyes, mások által minősített weboldalról, amin eladhatsz az online üzleti térben.
Miért fontos a LinkedIn?
Azért, mert az állásinterjúk és üzleti találkozók előtt az első, amit megnéznek a cégek és a potenciális partnerek, az a LinkedIn profilod lesz. Második pedig a céginfó. 🙂
A workshop alatt az alábbi témákat járjuk körbe:
✅ Mit néznek mások a profilodon?
✅ Főbb menüpontok, amit mindenképpen tölts ki;
✅ Hogyan írj profi szövegeket a profilodhoz;
✅ Kulcsszavak megfelelő használata;
✅ Linkedin profil technikai beállításai;
✅ LinkedIn tippek, amivel megtalálnak és kitűnik a profilod a tömegből.
Remarketing a vállalkozások aduásza, mert ez a legalacsonyabb költségvetésű hirdetési forma, amiből valós tranzakciók születnek.
A helyesen beállított kampányok ebben lesznek a segítségedre:
✅ Visszacsalogatják a vásárlókat a kosárban hagyott termékedhez;
✅ Támogatják a sales folyamataidat;
✅ Erősebb kapcsolatokat építhetnek az online térben;
✅ Növelhetik a felhasználóid elköteleződését;
✅ Jelentősen olcsóbban generálhatnak vásárlásokat, mint egy Facebook hirdetés.
A workshop alatt az alábbi témákat járjuk körbe:
– Remarketing alapok: mi az, mire jó, hogyan csináljam?
– Hol érdemes remarketing hirdetést futtatni?
– Többlépcsős hirdetések;
– Out-of-box remarketing ötletek;
– Remarketing hirdetések tervezése;
– Remarketing hirdetések pénzügyi tervezés;
– Remarketing hirdetések technikai beállításai.
Mindig bajban vagy a saját ár ajánlatoddal? Szeretnéd jól elhelyezni saját magadat és a szolgáltatásodat piacon? Akkor ez a workshop neked szól!
A “saját árunk” meghatározása az egyik legnehezebb dolog az üzleti életben, nagyon sok összetevője van és ezek összességének kell egymással és a piacoddal is szinergiában lenniük.
A különböző árazás technikákákat Szabó Gabi, a Modernity Marketing alapítója fogja ismertetni és elmondja a saját árazásuknak is a technikáját..
Lerátja a leplet minden taburól, ami az árazást körülveszi, bullshitmentesen adja át a tippjeit, tapasztalatait, amit +7 év ügynökség vezetésével szerzett.
Ha van egyedi kérdésed az árazással kapcsolatosan, akkor hoz el kedden a workshopra és segítünk megválaszolni, mert a pénzről igen is lehet és kell is tabuk nélkül beszélni!
A workshop alatt az alábbi témákat fogjuk körbejárni:
✅ Megismeritek fő árazási technikákat.
✅ Átveszünk néhány pénzügyi alapfogalmat és jelentőségüket.
✅ Szó lesz az alkudozásról, hol van helye és hol nincs?
✅ Segítünk abban, hogy könnyebben tudd megalkotni a számodra ideális árakat.
✅ Árazási trükkök és praktikák, már ahol szükségesek! 🙂
✅ Mi az a közbeszerzés és tender? Ki pályázhat rájuk?
Ideje, hogy nőként versengés helyett segítsük egymást!
Ideje, hogy nőként versengés helyett segítsük egymást!
Az álmaid megvalósítása egy jó tervvel kezdődik!
Veled már előfordult az, hogy újévkor kitűzted az éves céljaidat, aztán November körül eszméltél rá, hogy megint mennyi minden nem fért bele az évbe?
Negyedéves ciklusokban segítünk megtervezni az előtted álló 3 hónapos időszakot. A negyedéves célokat az éves céljaidhoz igazítjuk, hogy minden sikerülhessen, amit elterveztél!
Vállalkozóként az az egyik legnehezebb, hogy senki nem kérdez rá a feladatainkra. Emiatt sokszor úgy érezheted, hogy későbbre is halaszthatod a teendőket. Aztán csak azt veszed észre, hogy elrepültek a hetek, a hónapok és nem sikerültek a kitűzött céljaid. Ebben segítünk a heti célkövetéssel.
Hétfő reggelente 10-kor tartjuk a közösség tagjai között „hétfői szeánszként” ismert heti célkövetés találkozót. 30 perc alatt átbeszéljük, hogy
Ha valami nem sikerült, akkor miért nem sikerült? Ha volt valahol elakadásod, akkor próbálunk segíteni akár szakmai kérdésekben vagy egy adag motivációval a közösségtől. Végül pedig átbeszéljük, hogy milyen célokat tűzöl ki az adott hétre.
Ötletelj inspiráló Alapítónőkkel!
Lehetőséget ad arra, hogy más szemléletből lásd a problémát. Néha annyira benne vagyunk az adott kihívásban, hogy nem látjuk a fától az erdőt.
Megismerhetsz inspiráló vállalkozónőkkel,
Sokszor már az is segít, hogy látod, hogy nem csak te küzdesz ezekkel a gondokkal és túl lehet rajtuk lépni,
Olyan ötletekkel gazdagodhatsz, amikre egyedül nem biztos, hogy gondolnál,
Feltölt motivációval az, hogy ilyen sok csodás, kreatív és tehetséges nő melletted van és támogat a figyelmével és javaslataival!
Az Alapítónők keretein belül havonta két mastermind eseményt szervezünk. Egy nyíltat, ahova mindenkit szeretettel várunk és egy VIP mastermind eseményt, ami csak a tagoknak szól. Mind a két eseményre igaz, hogy
azért vagyunk ott, hogy támogassuk, segítsük egymást. Többször kaptuk azt a visszajelzést, hogy az egy órás mastermind után olyan volt, mintha már régóta ismernénk egymást.
ami ott történik az ott marad. Titoktartási nyilatkozat elfogadásával lehet csatlakozni, tehát szabadon beszélgetsz bármiről.
új ötletekkel és nézőpontokkal leszel előrébb.
Mi leszünk azok a vállalkozónő barátaid, akinek nyugodt szívvel mesélhetsz a vállalkozásod sikereiről és nehézségeiről is. Mi veled együtt fogunk ünnepelni vagy lelkesíteni, ha elakadtál valahol.
Hogyan lehetsz aktív tagja a közösségnek?
Szeretnéd megismerni a közösségünk tagjait?
Olvasd el a róluk készült interjú sorozatot a Büszkeségfalon!
A kimondott szó elszáll, az írás megmarad, ezért leírt formában érdemes minden esetben rögzíteni a megállapodásokat. Tagoknak hozzáférést biztosítunk a saját, ügyvédek által írt szerződésmintákhoz.
A következő szerződésminták állnak a rendelkezésedre:
Ha nincs a felsoroltak között az, amire neked szükséged lenne, írj a hello@alapitonok.hu email címre és egyeztetünk az ügyvédünkkel!
Itt megoszthatod az aktuális problémáidat a csoporttal, amire azonnali választ kapsz.
Hétfő reggelente kérdezünk rá a heti feladataidra, segítve ezzel is, hogy a kitűzött célokat elérd.
Tagként részt vehetsz a szakmai és negyedéves célkitűző workshopokon is.
Ismerkedj meg hozzád hasonló inspiráló vállalkozónőkkel a belsős Facebook csoportban!
Kedvenc italoddal a kezedben ismerheted meg a közösség tagjait.
Ügyvéd által írt, letölthető szerződésmintákat biztosítunk számotokra.
Fontos linkek
Kötelező tartalom